Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Опубликовано:

Obviously this player is trying to coer the truth, but I can tell he is an famous hacker in Brazil, covered by his clan and friends, most of brazillian players play any game with hacks, after all, not meaning to be disrespectful, they like things the easy way. After playing this game for some months, I listed, literally typing on a notepad, the names of the hacker players, (The profile number: 1727) is just one of the various players that hack in the game, they play only in "Friends" servers so no one complain about their hacks.

Plus, about the naming, I like mine, JeFe_ isn't copyrighted, because it is just a name, about the clan tag and title, he is just overreacting about it. I've found this person in a brazillian server and now he is puting his hate on me, admins, do not be fooled by his politeness, he is usually temp banned from servers because of his bad words. I take his words as mine: "Espero que o administrador tome as providencias necessГЎrias, e me respondam por favor."

We live in a free world, I can choose any name JeFe_, I'm really sorry if this was bothering you all the time, but my real goal was to gather a lot of hacker names and yours is right here, so, just play the game, I hold these names, and you don't want to sell your friends right? I don't care about my account, my goal is done, but you DO care right? Be cautious in your answer, because I can give the admins the hacker names list as an professional in the development and bank security test hacker, this could ban you forever, and not just for a week. Thanks.

Опубликовано:

Bom, vocГЄ usando este "Google tradutor" nГЈo vai enganar ninguГ©m, nГЈo tente fingir que fala inglГЄs, minha conta Г© muito mais antiga que a sua, entГЈo Г© melhor vocГЄ ficar bem quietinho.

E este tГіpico estГЎ criado na ГЎrea de lГ­ngua portuguesa se vocГЄ nГЈo sabe. NГЈo adianta vocГЄ querer falar inglГЄs aqui.

E certamente este nick JeFe_ pode ser usado por qualquer um, mas a clan tag GoE nГЈo pode nГЈo ser usada por qualquer um, e o title tag ser igual tambГ©m nГЈo.

EntГЈo aprenda a repeitar os outros usuГЎrios e nГЈo use o Google tradutor na prГіxima vez.

Опубликовано:
  • Автор

I'm sorry if my main language irritates you, but I'm better in english, I don't have a sharp portuguese, about your account being older than mine, what difference does this make? I should have took a print or shot a quick video of your killcams, I sense a lot of offensive and disrespectful behave of your part, telling me to shut my mouth, that's abusive, and if you want it so much, I will request a temporary ban for you for being offensive in a public forum in my second language:

Administradores, faГ§o o que requerimento para punir o desrespeito desse meu colega player que estГЎ agindo egocГЄntricamente. Seu comportamento inadequado estГЎ perturbando a ordem no forum, e garanto que estГЎ bombardeando os outros players citados nos links com Гіdio. O administrador nГЈo vai ignorar o que estГЎ escrito em inglГЄs, pois ele como administrador com certeza entenderГЎ inglГЄs, e nГЈo deixarГЎ minha resposta, que contГ©m informaГ§Гµes importantes sobre vocГЄ e outros jogadores.

Me perdoe, o Title pode ser igual, e a Tag tambГ©m, pois nada Г© registrado em cartГіrio, se quiser reunir seus amigos hackers para fazer um complГґ, tudo bem, mas lembre-se que Г© por causa de players ingratos como vocГЄ e seus amigos que nosso colega NTAuthority saiu do projeto por tempo indeterminado. Devo avisГЎ-lo, eu jogo fps bem antes de vocГЄ nascer, quando Doom e Wolfstein eram novidades, vocГЄ ainda estava engatinhando. Aprenda a respeitar, e serГЎ respeitado.

Опубликовано:

VocГЄ estГЎ querendo dizer que Г© uma mera coincidГЄncia vocГЄ ter o mesmo nick (JeFe_), a mesma tag (GoE), e o mesmo title (Mais que um clan)????

E vocГЄ ter o ping de um jogador brasileiro (70-100), sendo que jogadores de outros paГ­ses ficam com pings acima de 200 nestes servidores hospedados no Brasil, seria uma coincidГЄncia tambГ©m?

Outra coisa, nГЈo estou vendo nenhum desrespeito aqui nГЈo. NГЈo estou perturbando o fГіrum de modo algum. E nГЈo sou crianГ§a como vocГЄ pode pensar nГЈo, eu tambГ©m joguei Doom bem no comeГ§o, na Г©poca onde nem todos tinha acesso a computadores. EntГЈo preste bem atenГ§ГЈo em o que fala sem ter provas, tudo bem?

Eu tenho provas, vocГЄ colocou tudo exatamente igual a meu usuГЎrio propositalmente.

E Г© muito bom ele conter informaГ§Гµes dos jogadores mesmo, quero saber qual era seu nickname antes de ver eu jogar e me clonar.

Опубликовано:

Ao impostor, o dono da conta de Quarta-Feira, 19 de setembro...

Caro amigo, sei q vocГЄ pode jogar desde a Г©poca q vocГЄ alega, mais escolher clan tag, nickname e tittle iguais aos do JeFe_ logo agora Г© brincadeira....

O |GoE| Mais q um Clan uma famГ­lia! existe desde a versГЈo 1.0 do cod4, e o servidor estГЎ lah atГ© hoje para comprovar isso.

TomarГЎ q os admins do fd1 tenham discernimento para avaliar isto e tomar as medidas cabГ­veis, desde jГЎ agradeГ§o!

Att. |GoE|Thugg

Опубликовано:

Acho viГЎvel fazer um report e pedir para alguns admins virem aqui darem um jeito, digo admins do 4D1 e nГЈo da seГ§ГЈo BR-PT.

Claramente o rapaz que clonou o nick do outro estГЎ a fazer ameaГ§as inclusive de invasГЈo de conta bancГЎria e afins no post de resposta ao tГіpico.

Solicito entГЈo ajuda dos admins e moderadores.

Ao clone - Sinto muito, suas ameaГ§as nГЈo sГЈo novidade no 4D1, jГЎ fizeram o mesmo antes, farГЈo novamente e nunca deixarГЈo de existir, vocГЄ nГЈo Г© especial e nГЈo vai conseguir nada na base do lero lero.

AbraГ§os.