Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Опубликовано:

Eindelijk, een subforum voor Nederlandstaligen! Heb er lang op moeten wachten :D

Anyways; Ik ben Jerre, BelgiГ«, 20 jaar, heb 'n paar (isnipe)servers en je zal me hier (dit subforum) wss nog wel meer zien in de toekomst :P

Edit: Geen vlag ?

dutchsub.jpg

Featured Replies

Опубликовано:
Ja, ik ben blij dat NTAuthority aan ons dacht. :D

Was eigenlijk verbaasd dat het zo lang duurde, aangezien hij zelf oorspronkelijk van Nederland is.

Denk dat het komt omdat de meeste Nederlanders wel redelijk goed zijn in Engels en dat het daarom geen hoge prioriteit had.

Опубликовано:

Was eigenlijk verbaasd dat het zo lang duurde, aangezien hij zelf oorspronkelijk van Nederland is.

Denk dat het komt omdat de meeste Nederlanders wel redelijk goed zijn in Engels en dat het daarom geen hoge prioriteit had.

Dat, en andere community's zoals de Duitstalige zijn veel groter, dus die krijgen eerder een plek.

Опубликовано:

Dat, en andere community's zoals de Duitstalige zijn veel groter, dus die krijgen eerder een plek.

Het grootste deel is Nederlands hier.

Опубликовано:

De reden zal wel zijn dat het Nederlandse subforum nooit veel werd gebruikt op het vorige forum, aangezien, zoals "Yuki Nagato" al aangaf Nederlanders relatief goed in Engels zijn, terwijl dat bij Duitsers, en vooral bij Russen niet zo is.

Hoe dan ook, ik ben blij dat er weer een Nederlands subforum is en ik ben benieuwd naar de activiteit.

Опубликовано:
De reden zal wel zijn dat het Nederlandse subforum nooit veel werd gebruikt op het vorige forum, aangezien, zoals "Yuki Nagato" al aangaf Nederlanders relatief goed in Engels zijn, terwijl dat bij Duitsers, en vooral bij Russen niet zo is.

Hoe dan ook, ik ben blij dat er weer een Nederlands subforum is en ik ben benieuwd naar de activiteit.

Dit, precies wat ik dacht toen ik dit subforum zag.

En Flying ga je apply maken voor regional moderator?

Опубликовано:

Ik heb wel ge-applied, maar het zou me geheel niet verbazen als ik het niet wordt, aangezien mijn activiteit qua posts maken op het forum niet zo heel groot is op het moment.

Mooi dat ze weer terug zijn. Hoelang bestaat FourDeltaOne al?

De site FourDeltaOne bestaat al sinds het moment dat alterIW.net zijn deur sloot, maar ik weet niet zeker of op dat moment de server ook al online was, ik ben namelijk een tijdje eruit geweest.

Опубликовано:

Ik heb wel ge-applied, maar het zou me geheel niet verbazen als ik het niet wordt, aangezien mijn activiteit qua posts maken op het forum niet zo heel groot is op het moment.

Mooi dat ze weer terug zijn. Hoelang bestaat FourDeltaOne al?

De site FourDeltaOne bestaat al sinds het moment dat alterIW.net zijn deur sloot, maar ik weet niet zeker of op dat moment de server ook al online was, ik ben namelijk een tijdje eruit geweest.

Nope, IW4M kwam wat later.

Опубликовано:
Hoogstwaarschijnlijk komt de vlag nog.

Ja, die komt eraan. Hij moet alleen nog gemaakt worden. Ik denk door Zer0w.

Maken ^^ ? Alsof zo een vlag uniek is en niet te vinden is bedoel je :)

Nee maar hij moet gescaled worden, en volgens mij is hij niet van het internet gehaald maar gewoon gemaakt van 'n scratch :P