Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Опубликовано:

Elke keer als ik mw3 multiplayer wil opstarten werkt hij een paar seconden maar daarna wordt mijn scherm zwart en doe ik ctrl + alt + delete dan taakbeheer starten en er komt op: Exceeded limit of 64 attachments assets.

Waarom?

Опубликовано:
Je hebt IW5 geupdate vanaf Steam, moet je niet doen.

En waarom is dat?

Vraag 't aan NTAuthority? Ik heb IW5M niet gemaakt. Waarschijnlijk omdat die dan bestanden van IW5M overschrijft(patch_mp.ff, maybe?).

kan iemand helpen heb het zelfde probleem alleen kan niet die files vinden die worden genoemd maar ik heb wel terminal verwijdert uit de lijtst dsut.exe bestaat niet help heb die dingen verwijdert maar dsut exe is onvindbaar

http://iw5.prod.fourdeltaone.net/files/dsut.zip

Опубликовано:

Is er eigenlijk al ergens een tutorial over het installeren van de DLC en FO Maps?

Of is het precies het zelfde als de IW4M DLC?

(ik heb het met name(n) over de face off maps, want heb daar geen ervaring mee, terminal doet het bij mij trouwens ook niet, Iemand??)

Kerbz,

Опубликовано:

De DLC en Face-Off maps zul je zelf even moeten zoeken.

Je kan het via steam updaten door de bestanden in "steam/steamapps/common/call of duty modern warfare 3" te hebben staan, en dan steam te openen.

Опубликовано:

En waarom is dat?

Vraag 't aan NTAuthority? Ik heb IW5M niet gemaakt. Waarschijnlijk omdat die dan bestanden van IW5M overschrijft(patch_mp.ff, maybe?).

kan iemand helpen heb het zelfde probleem alleen kan niet die files vinden die worden genoemd maar ik heb wel terminal verwijdert uit de lijtst dsut.exe bestaat niet help heb die dingen verwijdert maar dsut exe is onvindbaar

het werkt nog steeds niet ik heb de dingen verwijdert en die dsut gebruikt maar niks

Опубликовано:

En waarom is dat?

het werkt nog steeds niet ik heb de dingen verwijdert en die dsut gebruikt maar niks kan het ook gwn als dlc 3 uitkomt voor mw3 dat het dan automatish update en dan het probleem gelijkt fixt?

Опубликовано:

ik heb een probleem, als ik mw3 speel via alteriw dan krijg ik na even spelen een error en valt mijn spel uit

kan iemand mij aub helpen hiermee, want ik hou er teveel van om dat spel te spelen en dat ik het niet kan spelen is een ramp voor mij ='(

groetjes

paulofan

Опубликовано:
ik heb een probleem, als ik IW5 speel via alteriw dan krijg ik na even spelen een error en valt mijn spel uit

kan iemand mij aub helpen hiermee, want ik hou er teveel van om dat spel te spelen en dat ik het niet kan spelen is een ramp voor mij ='(

groetjes

paulofan

hijack

Опубликовано:
ik heb een probleem, als ik IW5 speel via alteriw dan krijg ik na even spelen een error en valt mijn spel uit

groetjes

paulofan

Maak hiervoor je eigen topic, en hijack (steel) niet iemand anders z'n topic.