Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Bij het kopieren van DBNetwork & Launch ERROR

Featured Replies

Опубликовано:

Beste medeforumleden.

Vandaag download ik het spel doe alles wat gevraagd word want ben al ervaren met AlterIW.

Nu krijg ik een error als ik de LaunchIW5M en DBNetwork.Indigo DLL file wil kopieren.

Error ' Kan LaunchIW5M niet kopieren. Bestanden op deze cd-rom hebben het kenmerk alleen-lezen. U kunt geen bestanden naar deze CD-rom kopieren of verplaatsen. '

Moet ik dan alles extracten. Want normaal gezien kan je alles ook doen met DAEMON tools...

Mvg

Опубликовано:

FIXED

MAAR

Nu bij het opstarten heeft hij errors dat het ongeldige DLL files zijn.....

Iemand een oplossing?

Опубликовано:

ERRORS; De toepassing of DLL-bestand

D:Program Files\IW5Mcall of duty modern warfare 3\miles\mssmp3.asi

D:Program Files\IW5Mcall of duty modern warfare 3\miles\mssvoice.asi

D:Program Files\IW5Mcall of duty modern warfare 3\miles\milesEq.asi

D:Program Files\IW5Mcall of duty modern warfare 3\miles\mssds3d.asi

D:Program Files\IW5Mcall of duty modern warfare 3\miles\mssdsp.flt

D:Program Files\IW5Mcall of duty modern warfare 3\miles\msseax.flt

En als laatste 'Couldn't load image 'gamefonts_pc'

Iemand?

Опубликовано:

Err, first of all, you might want to buy a brain. I already searched eBay for you and found one for €1,-.

Nu even serieus, het is wel leuk en aardig dat je misschien een iso-bestand hebt gedownload van Modern Warfare 3, maar dan nog moet je het spel op je HARDE SCHIJF (of SSD) installeren en is het niet de bedoeling dat je de 'client' bestanden van fourDeltaOne naar de CD(DVD) kopieГ«rt.

Ik zal het even voor je noteren in een stappenplan:

1. Download IW5.

2. Installeer IW5.

3. Download de juiste fourDeltaOne bestanden.

4. Pak de fourDeltaOne bestanden uit.

5. Verplaats de fourDeltaOne bestanden naar de IW5 installatie folder en overschrijf de originele bestanden met de bestanden van fourDeltaOne.

6. Start de launcher van fourDeltaOne en laat de game updaten.

7. Wees niet achterlijk.

8. ???

9. Profit.

Met dank aan de zeer talentvolle BlackGuard26 voor het 'schrijven' van deze tutorial voor noobs.

Опубликовано:
Err, first of all, you might want to buy a brain. I already searched eBay for you and found one for €1,-.

Nu even serieus, het is wel leuk en aardig dat je misschien een iso-bestand hebt gedownload van IW5, maar dan nog moet je het spel op je HARDE SCHIJF (of SSD) installeren en is het niet de bedoeling dat je de 'client' bestanden van fourDeltaOne naar de CD(DVD) kopieГ«rt.

Ik zal het even voor je noteren in een stappenplan:

1. Download IW5 dedicated server files van Steam zodat je hier niet komt zeuren om de gratis DLC maps.

2. Installeer het bovenstaande gebeuren.

3. Download de juiste fourDeltaOne bestanden.

4. Pak de fourDeltaOne bestanden uit.

5. Verplaats de fourDeltaOne bestanden naar de IW5 installatie folder en overschrijf de originele bestanden met de bestanden van fourDeltaOne.

6. Start de launcher van fourDeltaOne en laat de game updaten.

7. Klik op new store en download al die meuk.

8. Gebruik die fancy install bestandjes die erbij zitten, makkelijker kan haast niet.

9. Wees niet achterlijk.

10. ???

11. Profit.

Met dank aan de zeer talentvolle BlackGuard26 en ondergetekende voor het 'schrijven' van deze tutorial voor noobs.

FTFY.

inb4 OMG WAAR KAN IK IW5 SERVER FILES VINDEN? Steam -> Library -> zoek even het dropdownmenuutje, selecteer daar Tools -> IW5 Dedicated Server Files downloaden en installeren.

Опубликовано:

Z'on antwoord vind ik niet kunnen. Bedankt om me te helpen maar verwijt niemand. Dat zal wel in de Rules staan. Btw ik heb de juiste files en spel is geГЇnstalleerd... Nu als ik de juiste files niet heb welke moet ik dan wel downen? Link?

Опубликовано:

En waar vind ik dan een goeie keycode? Een generator of zijn er aanbevolen sites?

Опубликовано:
Z'on antwoord vind ik niet kunnen. Bedankt om me te helpen maar verwijt niemand. Dat zal wel in de Rules staan.

naja, wen er maar aan dat je als newfag niet veel serieuze reacties zal krijgen :)

Dat neemt niet weg dat hij een normale vraag heeft, waar je normaal antwoord op hoort te geven.

Опубликовано:
Z'on antwoord vind ik niet kunnen. Bedankt om me te helpen maar verwijt niemand. Dat zal wel in de Rules staan.

naja, wen er maar aan dat je als newfag niet veel serieuze reacties zal krijgen :)

Dat neemt niet weg dat hij een normale vraag heeft, waar je normaal antwoord op hoort te geven.

klopt, maar toch ligt dat bij sommige mensen wel wat moeilijk

Опубликовано:

Als je mw3 download: (-snip-) dan moet je ten eerste WinRar downloaden. Als je de mw3 download map opent staan daar 2 .iso files en die moet je uitpaken met winrar. Als je dat gedaan heb kopieГ«r je de B bestanden van de B map naar de A map, zodat je geen gedoe hebt met het installeren als je de 2e disc moet selecteren. Daarna waaneer de installatie klaar is kijk je op de forums voor de FD1 installer die je nodig zal hebben om te kunnen spelen. Vervolgens log je in en ben je klaar.

(DLC's zijn makkelijk te vinden op google)

(Als je een error krijgt met: LaunchIW5M is gestopt of iets anders dat het niet doet, Run de game dan in Administrator mode)

Gebruiker gewaarschuwd - je kan beter links uit viewtopic.php?f=3&t=18889 halen.

- PureSense