Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Опубликовано:

Dat lijkt me zo vet! Chaos chaos!!! yessss we gaan allemaal dood! yessss ik heb de eerste reply ;D

Kuch* Het is duidelijk dat deze mensen totaal geschift zijn, de wereld vergaat pas over "miljarden jaren"

Met Vriendelijke groet,

Lucifer

Опубликовано:

Nog uh, 1 uur en 3 minuten in Nederlandse tijd. Wat een hoop stierenstront is dat verhaal, ik snap ook werkelijk niet hoe iemand zo dom kan zijn er in te geloven.

We maken hoogstens de omwisseling van het magnetische noorden/zuiden mee in ons leven, verder niet al te veel boeiends op het gebied van geologische veranderingen denk ik.

Trouwens, de hoeveelste keer is het al dat ik het einde van de wereld heb overleefd? Volgens mij de 3de of 4de keer al..

Oh, ja, ik heb het artikel gelezen, vrij overdreven je om een beetje ijzel druk te maken, zo erg is dat nou ook weer niet. Als je niet kan rijden met dat weer, ga dan gewoon de weg niet op.

Reageerde dus meer in de algemeenheid op het fenomeen "einde van de wereld", vond ik interessanter :P

Опубликовано:
Nog uh, 1 uur en 3 minuten in Nederlandse tijd. Wat een hoop stierenstront is dat verhaal, ik snap ook werkelijk niet hoe iemand zo dom kan zijn er in te geloven.

We maken hoogstens de omwisseling van het magnetische noorden/zuiden mee in ons leven, verder niet al te veel boeiends op het gebied van geologische veranderingen denk ik.

Trouwens, de hoeveelste keer is het al dat ik het einde van de wereld heb overleefd? Volgens mij de 3de of 4de keer al..

Oh, ja, ik heb het artikel gelezen, vrij overdreven je om een beetje ijzel druk te maken, zo erg is dat nou ook weer niet. Als je niet kan rijden met dat weer, ga dan gewoon de weg niet op.

Reageerde dus meer in de algemeenheid op het fenomeen "einde van de wereld", vond ik interessanter :P

Ik denk dat voor sommige mensen wel het einde van de wereld morgen is.... :(

Met dat "KUT" kuch pardon* rot weer gaan er vast en zeker wat ongelukken gebeuren, dus eigenlijk best wel wreed!

En op een bepaalde zieke manier best ja hoe zeg je dat ook alweer.... grappig?

Опубликовано:
Ik voel me hartstikke levend hier. Merkt iemand anders nog veranderingen?

Ja, het is koud buiten. Waarschijnlijk zullen we om 0:00 allemaal doodvriezen.

Опубликовано:

dit is gepland om 2 dagen na mijn dood te verschijnen,

ik ben nu dood, net als iedereen. nederland is verandert in een gigantische ijsplaat.

hier en daar proberen groepen mensen te overleven maar dat zal ook wel niet lukken.

kthxbai