Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

waar moet ik hackers aangeven?

Опубликовано:

ik heb een filmpje gemaakt terwijl ik iemand spectate die vol door muren schiet waar kan ik een ban apeal aanvragen?

Featured Replies

Опубликовано:

dit gaat trouwens over mw3

Опубликовано:

Nergens. Reports zijn allang niet meer toegestaan, aangezien het veel te makkelijk te faken is en het automatische systeem ze uiteindelijk toch wel bant.

NTA werkt aan een nieuwe anti-cheat op het moment, dus het beste is daar maar op wachten en tot die tijd servers op te zoeken waar vaak admins online zijn.

Опубликовано:

dat is echt slecht dan als je goede hacks hebt blijven je hacks wel werken en komt er nooit een einde aan

Опубликовано:
dat is echt slecht dan als je goede hacks hebt blijven je hacks wel werken en komt er nooit een einde aan

Als je hacks kan coderen blijven je hacks bijna altijd werken, zolang je ze maar niet weggeeft.

Met de nieuwe anti-cheat is 99,9% van de cheaters weg, aangezien dat hele zootje geen idee heeft hoe het programma wat ze gebruiken werkt.

Also, terug naar de aIW tijd met al die fake reports willen we ook niet, en als je ziet hoeveel mensen al naam/XUID spoofen..

Опубликовано:

heb je inderdaad ook wel gelijk in ja in ieder geval bedankt voor je snelle reactie menno :-)

Опубликовано:

Dit argument is op vrijwel alle punten incorrect. Aangezien alle op dit moment publiek zijnde hacks ingezien kunnen worden en kunnen worden geblokkeerd. Daarnaast zal er nooit een einde aankomen, omdat er altijd nieuwe hacks gemaakt zullen worden. Oftewel niks is perfect.