Опубликовано: 27 июля, 2012%d г comment_50769 Jaja, het is weer zover, onze favoriete zanger, Zanger Rinus, heeft een nieuwe hit! Жалоба
Опубликовано: 28 июля, 2012%d г comment_50966 Die gast moeten ze echt in een gesticht stoppen, die's gewoon niet 100 % :/ Grtz, ~Rinus hater. Жалоба
Опубликовано: 28 июля, 2012%d г comment_51074 Mijn god, die Romana blijft een lekker ding zeg, potverdorie Жалоба
Опубликовано: 28 июля, 2012%d г comment_51336 Mijn god, die Romana blijft een lekker ding zeg, potverdorie Hahahaha xD. Als je dan die Rinus in een gesticht doet btw, stop die romana er ook meteen bij. Of hoe ze ook mag heten.. xD Жалоба
Опубликовано: 28 июля, 2012%d г Автор comment_51368 Mijn god, die Romana blijft een lekker ding zeg, potverdorie Citaat van het jaar. Жалоба
Опубликовано: 29 июля, 2012%d г comment_51663 zoek eens een andere zanger! Flaccid bijvoorbeeld, die wilt wel graag naast die romana gaan zingen Жалоба
Опубликовано: 30 июля, 2012%d г comment_52239 zoek eens een andere zanger! Flaccid bijvoorbeeld, die wilt wel graag naast die romana gaan zingen HELL YEAH Ik ben al bijna niet meer flaccid van de gedachte alleen al Жалоба
Опубликовано: 30 июля, 2012%d г comment_52353 zoek eens een andere zanger! Flaccid bijvoorbeeld, die wilt wel graag naast die romana gaan zingen HELL YEAH Ik ben al bijna niet meer flaccid van de gedachte alleen al Lawl. Жалоба
Опубликовано: 30 июля, 2012%d г comment_52884 Eerst was het Marlous, toen was het Romana en nu is het weer Sharon. Ik vraag me af hoeveel namen hij op voorraad heeft. Жалоба
Опубликовано: 30 июля, 2012%d г Автор comment_52947 Eerst was het Marlous, toen was het Romana en nu is het weer Sharon. Ik vraag me af hoeveel namen hij op voorraad heeft. De volgende wordt Ingrid. Жалоба
Опубликовано: 30 июля, 2012%d г comment_53004 Eerst was het Marlous, toen was het Romana en nu is het weer Sharon. Ik vraag me af hoeveel namen hij op voorraad heeft. De volgende wordt Ingrid. GRETA Жалоба
Опубликовано: 31 июля, 2012%d г Автор comment_53078 Eerst was het Marlous, toen was het Romana en nu is het weer Sharon. Ik vraag me af hoeveel namen hij op voorraad heeft. De volgende wordt Ingrid. GRETA We wachten nog steeds op die video van jou en Romana. Жалоба
Опубликовано: 31 июля, 2012%d г comment_53095 Eerst was het Marlous, toen was het Romana en nu is het weer Sharon. Ik vraag me af hoeveel namen hij op voorraad heeft. De volgende wordt Ingrid. GRETA We wachten nog steeds op die video van jou en Romana. Ik denk niet dat je deze video wil zien, iykwim Жалоба
Опубликовано: 1 августа, 2012%d г comment_54275 Nee Rinus, gewoon niet. Nee. Waarom niet? Zie het succes, de mooie vrouwen staan in de rij om over gezongen te worden. Жалоба
Опубликовано: 1 августа, 2012%d г comment_54284 Die gast moeten ze echt in een gesticht stoppen, die's gewoon niet 100 % :/ Grtz, ~Rinus hater. Inderdaad. Жалоба
Опубликовано: 1 августа, 2012%d г comment_54525 ":1hnz8yj1]Nee Rinus, gewoon niet. Nee. Waarom niet? Zie het succes, de mooie vrouwen staan in de rij om over gezongen te worden. Jij wint. Жалоба
Опубликовано: 1 августа, 2012%d г comment_54781 ":rk2ftvqq]Nee Rinus, gewoon niet. Nee. Waarom niet? Zie het succes, die mooie vrouw (*kuch*) staat in de rij om over gezongen te worden. I see what I did there. Жалоба
Опубликовано: 6 августа, 2012%d г comment_58259 Deborah kan trouwens zo goed dansen, misschien gogo danseres toekomst? Жалоба
Jaja, het is weer zover, onze favoriete zanger, Zanger Rinus, heeft een nieuwe hit!