Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Опубликовано:
  • Автор
":3dhltxes]
Ik heb net loempia's op.

Kewl. Post count moet omhoog ofzo?

Hoe bedoel je? Het is gewoon en reaguursel.

4D1 Dutch - Geenstijl onderwerpen en reaguursels

Опубликовано:
":2xiv0hoe]
Ik heb net loempia's op.

Kewl. Post count moet omhoog ofzo?

Hoe bedoel je? Het is gewoon en reaguursel.

4D1 Dutch - Geenstijl onderwerpen en reaguursels

Ai, excusez-moi in dat geval, geen frequente geenstijl-bezoeker en dus niet echt bekend met reaguursels.

Weet iemand eigenlijk al waar hij/zij op wil gaan stemmen?

Опубликовано:
  • Автор
":3kovd9bg]Had gehoopt nog ergens wat inspiratie op te kunnen doen, maar nee. Ik zal me maar door die fijne programma's heen gaan werken, niet stemmen vind ik ook niks.

Al eens naar het programma van de Libertarische Partij gekeken?

Eventjes 3 willekeurige punten:

>Jongeren die absoluut niet gemotiveerd zijn om te leren of te studeren mogen daartoe niet worden gedwongen

>Wij zijn tegen alle overheidsregulering van energieprijzen en -productie. Wij wijzen alle overheidssubsidies voor energieonderzoek, -ontwikkeling, en -exploitatie af.

>Wij wijzen iedere vorm van een verplichte volksverzekering voor ziektekosten af.

lT16E.png

Опубликовано:
Als ik 18 ben, ga ik zeker stemmen. Dan zou ik me eerst wat meer moeten verdiepen in de politiek. Ik ben wel benieuwd hoelang Griekenland in de EU blijft.

Dat zal je nog verbazen hoe lang dat duurt, Griekenland is inderdaad een duur land om erbij te houden maar het is nog veel duurder om ze eruit te schoppen. Er komt natuurlijk wel een punt waarop dat veranderd, maar dat duurt denk ik nog wel even.

Nu we toch over politiek bezig zijn.

http://www.powned.tv/nieuws/buitenland/ ... rland.html

Het is net een droom die uitkomt, denk dat het gelukkig niet lang meer zal duren tot we uit dat gedrocht genaamd de EU zijn.

Ik denk dat dat niet slim is aangezien Nederland een exportland is en dat die export in elkaar dondert als we uit de EU stappen, ivm importheffingen enzo.

Overigens, voor het aloude "we willen terug naar de gulden" klinkt, is een terugkeer naar de gulden volgens mij economische zelfmoord. Door de gulden opnieuw in te voeren zouden we een ongelofelijk duur land worden voor arbeid, waardoor het verplaatsen van werk naar goedkopere landen alleen maar aantrekkelijker wordt voor bedrijven, wat weer tot grote werkloosheid kan leiden.

Het grote probleem is dat de economie (en de rest van het systeem) steeds meer een globaal gebeuren is geworden, onder andere door de opkomst van het internet. Dat is allemaal niet zo erg, maar wat heeft een klein land als Nederland nou te vertellen tegen grootmachten als de USA en de ASEAN (de aziatische economische EU zeg maar)? Door zich aan te sluiten bij de EU heeft NL in ieder geval nog wat indirecte invloed behouden.

Dit is trouwens gewoon een mening van mij, iedereen is natuurlijk vrij er anders over te denken.