Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Опубликовано:
Sinds deze zomer hebben wij glasvezel.

Was een heel gedoe aangezien wij van KPN het verkeerde kastje kregen, en we zo'n 1,5 maand verder waren toen we EINDELIJK gebruik konden maken van glasvezel, terwijl het allang was aangelegd :evil:

Maarja, het werkt gelukkig nu :) En wat een snelheid :D (Vergeleken met ons vorige abbonement van 2mbps :P)

>KPN

Tja, dan weet je het wel... Er gaat bijna altijd wat fout als je KPN als provider hebt.

ik spreek uit ervaring

Опубликовано:
FaceHunter":2k7huy9q]

ik spreek uit ervaring

Ja, ik had hetzelfde thuis. Ze hebben bij mij 3 keer de router vervangen, 'omdat het de verkeerde was'. Ook gaat portforwarden moeilijker bij KPN (of tenminste, zo lijkt het).

Опубликовано:
FaceHunter":11mcm3el]

ik spreek uit ervaring

Ja, ik had hetzelfde thuis. Ze hebben bij mij 3 keer de router vervangen, 'omdat het de verkeerde was'. Ook gaat portforwarden moeilijker bij KPN (of tenminste, zo lijkt het).

vooral dat laatste hebben wij last van (portforwards die random verdwijnen of helemaal niet doen), en ook dat ie minimaal 1 keer in de 2 weken crasht (opnieuw uit en aanzetten dan maar)

Опубликовано:

Ben sinds februari overgegaan op kabel van ziggo en ik kwam van kpn adsl

Adsl was goed bij mij geen problemen alleen ik kon niet hoger komen dan 8 mbit down en 1mbit up terwijl ik 12 mbit aangeboden kreeg )dat zei het modem'.

Ik ben toen overgegaan naar ziggo kabel alles in 1 (tel., digiTV,internet) en betaal net zoveel als voorheen maar kreeg gelijk al 40mbit down en 4mbit up

2 maanden later kreeg ik 25% snelheid verhoging zonder prijsverhoging

Nu heb ik 50mbit down en 5 mbit up en loopt als een speer terwijl ik ook in een buitengebied woon nm maar 950 inwoners.

Voor mij is het enige verschil dat mijn upload minder is dan bij glasvezel omdat die het gelijk heeft.

Maar ik huur toch mijn server veel goedkoper en geen omkijken naar geen lag en ik heb mijn internet vrij.