Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Опубликовано:

Voor zover ik weet doet een internet provider dat zelf (met vergunning van de gemeente natuurlijk, maar goed). En zo'n bedrijf zal dat alleen aanleggen als ze weten dat het gebruikt gaat worden. Dus als je nou met een groepje uit je buurt naar een glasvezel-aanleg-bedrijf/ISP stapt, en aangeeft dat iedereen een abonnement zal afnemen, heb je misschien kans. Maar dit bedenk ik nu allemaal zelf, dus misschien is het niet eens waar ;p

Опубликовано:

Voor zover ik weet doet een internet provider dat zelf (met vergunning van de gemeente natuurlijk, maar goed). En zo'n bedrijf zal dat alleen aanleggen als ze weten dat het gebruikt gaat worden. Dus als je nou met een groepje uit je buurt naar een glasvezel-aanleg-bedrijf/ISP stapt, en aangeeft dat iedereen een abonnement zal afnemen, heb je misschien kans. Maar dit bedenk ik nu allemaal zelf, dus misschien is het niet eens waar ;p

Ik kan je wel vertellen dat er bij ons in de gemeenteraad over is gesproken (:

Опубликовано:

Ik kan je wel vertellen dat er bij ons in de gemeenteraad over is gesproken (:

Meh, ga toch verhuizen voor dat eens is aangelegd ;p

Опубликовано:

allemaal leuk dat glasvezel van KPN maar,

ik kan er bijna niks mee (wel downloaden enzo)

maar "voor veiligheidsredenen" heeft KPN aan hun kant bijna alle poorten afgesloten.

ik kan geen server hosten enz.

mail server is via een omweggetje aangekregen (was best moeilijk)

dus een tip: doe heen KPN!

Опубликовано:

Ik krijg het binnenkort, de kabel ligt er al, hoeft alleen maar aangesloten te worden :D

@FaceHunter: Er zijn manieren om die beveiligingen te omzeilen. Je kan een apparaatje aan de kabel hangen (ben de naam ff kwijt), dat het signaal in tweeГ«n splitst. Vervolgens sluit je 1 kabel aan op de experiabox (voor eventuele tv en telefonie) en hang je een eigen router achter aan de andere verbinding. Klaar is kees :-)

Опубликовано:
Ik krijg het binnenkort, de kabel ligt er al, hoeft alleen maar aangesloten te worden :D

@FaceHunter: Er zijn manieren om die beveiligingen te omzeilen. Je kan een apparaatje aan de kabel hangen (ben de naam ff kwijt), dat het signaal in tweeГ«n splitst. Vervolgens sluit je 1 kabel aan op de experiabox (voor eventuele tv en telefonie) en hang je een eigen router achter aan de andere verbinding. Klaar is kees :-)

zo blokkeren het aan hun kant :(

verder is het kastje dat je erbij krijgt ook helemaal dicht getimmerd.

je kan bijna niks veranderen

Опубликовано:

zo blokkeren het aan hun kant :(

verder is het kastje dat je erbij krijgt ook helemaal dicht getimmerd.

je kan bijna niks veranderen

Dat kastje kan je meestal vrij weinig aan veranderen, tenzij je een of andere belgische provider hebt, las ergens dat je dan vrij eenvoudig root toegang kan krijgen.

KPN is sowieso niet zo goed, in ieder geval in mijn ervaring. Had veel last van connection drops (internet op volle snelheid, snelheid gaat ineens naar 0 en 30 seconden later weer volle snelheid), wat niet zo erg is tenzij je veel aan het gamen bent.

Ik heb werkelijk geen idee of ik glasvezel heb, snelheid en stabiliteit zijn de enige dingen die mij interesseren en 50 mb/s is goed genoeg.

• 4 weeks later...
Опубликовано:

In Belgie hebben we het voordeel dat we (bij Telenet) kunnen kiezen voor 2 soorten van fibernet, hoewel als ik het vergelijk met de snelheden die in Nederland gehaalt worden is dit bij ons ook dus dat niet te denderent. Als ik al een 75mb/s haal is het al veel, zit gemiddeld op circa 50mb/s.

Опубликовано:
In Belgie hebben we het voordeel dat we (bij Telenet) kunnen kiezen voor 2 soorten van fibernet, hoewel als ik het vergelijk met de snelheden die in Nederland gehaalt worden is dit bij ons ook dus dat niet te denderent. Als ik al een 75mb/s haal is het al veel, zit gemiddeld op circa 50mb/s.

ik heb glasvezel van KPN maar mijn hoogste snelheid qua downloaden is 5Mb/s

Опубликовано:
FaceHunter":3m3vvmjj]
mbps != MB/s

???

Het verschil tussen megabits en megabytes. Ik betaal voor 50 (of 60, ik weet niet of Ziggo het alweer verhoogt heeft) mbps, wat grofweg 50/8 = 6,25 MB/s betekent.

Опубликовано:

Sinds deze zomer hebben wij glasvezel.

Was een heel gedoe aangezien wij van KPN het verkeerde kastje kregen, en we zo'n 1,5 maand verder waren toen we EINDELIJK gebruik konden maken van glasvezel, terwijl het allang was aangelegd :evil:

Maarja, het werkt gelukkig nu :) En wat een snelheid :D (Vergeleken met ons vorige abbonement van 2mbps :P)

Опубликовано:
Sinds deze zomer hebben wij glasvezel.

Was een heel gedoe aangezien wij van KPN het verkeerde kastje kregen, en we zo'n 1,5 maand verder waren toen we EINDELIJK gebruik konden maken van glasvezel, terwijl het allang was aangelegd :evil:

Maarja, het werkt gelukkig nu :) En wat een snelheid :D (Vergeleken met ons vorige abbonement van 2mbps :P)

>KPN

Tja, dan weet je het wel... Er gaat bijna altijd wat fout als je KPN als provider hebt.