Nuketown installatiehandleiding (IW4M)
Featured Replies
Эта тема закрыта для публикации сообщений.
Сейчас на странице 0
- Нет пользователей, просматривающих эту страницу
A better way to browse. Learn more.
A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.
Используя этот сайт, вы соглашаетесь Условия использования.
в–єWaarom zou ik Nuketown downloaden?в—„
Op dit moment is de downloadlink via "Store" niet beschikbaar. Bij eventuele veranderingen wordt dit geГјpdatet.
Hoe kom ik aan de benodigde bestanden?
Ten eerste zul je een client nodig hebben om torrents te downloaden. BitTorrent of uTorrent zijn hiervoor goede keuzes. Zodra je een client hebt, start je IW4M. Dan ga je naar Main Menu, waar je een optie ziet genaamd Store. Klik hierop, en je wordt doorgelinked naar een pagina (je browser zal tevoorschijn komen) en je torrent waarin alle benodigde bestanden zitten wordt gedownload door jouw client.
Deze bestanden zullen niet ergens anders voor je worden geuploaded. Gebruikers die hiervoor een PM sturen of een topic hiervoor starten worden gewaarschuwd en/of geband. Houd dit in je hoofd.
Wat moet ik met deze bestanden doen?
Er zijn twee folders in de gedownloade bestanden ("main" & "zone") en een bestand genaamd nuketown.iw4dlc. Dubbelklik op dit bestand en de bestanden uit de twee folders worden automatisch geГЇnstalleerd op de goede plekken in je IW4M folder. Zodra dit klaar is kun je gelijk spelen!
(Overigens kan de installer een error geven; je kunt altijd nog handmatig de bestanden verslepen, de bestanden in "main" naar /main in je IW4M folder, en datzelfde doe je van "zone" naar /zone.)
Op elke/sommige servers krijg ik de 'no-ammo bug'!
Dit is niet jouw fout. De server waarop je speelt is waarschijnlijk niet geupdatete naar de nieuwste versie. Vraag aan de administrator van de desbetreffende server om dit zo snel mogelijk te doen.
Ik krijg een"trust chain error"!
Probeer je 'root certificate' te updaten. Zie hier hoe dat precies moet.
Ik word achtervolgd door vliegende wapens!
Update je spel. (Je team_**.ff bestanden zijn te oud.) Verwijder caches.xml en start je spel op.
Ik wil Nuketown in een private match spelen!
Open de console (~ toets) en typ /map mp_nuked. Druk op Enter.
Mijn FPS is zeer laag nadat ik Nuketown heb geГЇnstalleerd!
CreeГ«r een snelkoppeling naar LaunchIW4M.exe, rechtsklik dit en selecteer "Eigenschappen." Aan het eind van "Doel"/"Target" moet je -d3d9 toevoegen, en je FPS zou dan weer normaal moeten zijn.