Перейти к содержимому
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Zloplay community

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Опубликовано:

Omdat we het toch met elkaar moeten doen, dacht ik laten we elkaar wat beter leren kennen, zodat wij Nederlanders daadwerkelijk een community kunnen opbouwen.

Ik zal beginnen. Mijn naam is Vitality. In het dagelijks leven ben ik vrijwillig Brandweerman en coГ¶rdineer enkele neventaken bij de gemeentelijke Brandweer. Ik heb Integrale Veiligheidskunde gestuurd in Utrecht, niet tot het eind, maar dit heeft me wel wat extra's opgeleverd zoals een diploma in Crisisbeheersing en Rampenbestrijding. In een krappe maand start ik met System & Network Engineering op de Hoge School van Amsterdam. Ik ben nu systeembeheerder (Wat ik nog best knap vind zonder relevante opleidingen) en ben in het weekend barman.

Zoals sommige van jullie weten ben ik Team Manager/CoГ¶rdinator geweest van AlterIWNet voor een vrij lange periode. Ben begonnen bij het toen der tijd Anti Cheat Team. Opgewerkt van Gmod, naar "leidinggevende" gmod, en vanaf daar als brug tussen Admin en mod gefunctioneerd, wat ik naar eigen zeggen toch vrij goed heb afgebracht. De publieke mening kan hier nogal over verschilen :lol:

Vragen mag altijd!

• Ответы 53
  • Просмотры 2,3k
  • Created
  • Последний ответ

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Опубликовано:

hehe, het is maar goed dat ik niks develop hierzo, ik blijf maar met persoonlijke info strooien.

Ik ben dus FlaCCidCookie, of Bas, 17 jaar oud uit Brielle. Ik begin over een maandje aan mijn laatste jaar VWO, on daarna hopelijk Wiskunde te gaan studeren in Leiden, Delft of Eindhoven. Een paar avonden per week vul ik vakjes bij de Jumbo (grafwinkel, zeker met mijn baas xD). Als ik wat tijd over heb zit ik meestal hier en op YouTube. Qua muziek ben ik van de goed harde metal, maar hier en daar is een dubstepje of wat Hardstyle/core ook welkom.

Ik denk dat ik het zo wel zo'n beetje heb. (Ik vind het wel weer goed zo ;p)

Опубликовано:

OkГ© ik zal mijzelf ook eens introduceren ;)

Mijn naam is Lars de Smit (a.k.a. V1rU5/Septus10),

Ik ben 17 jaar en woon in Ridderkerk (regio r'dam).

Ik begin over een maandje aan VWO 5 (ja vorig jaar blijven zitten doordat ik ziekenhuis in en uit moest door een tumor (wel goedaardig hoor!)) maar dus lekker bikkelen en hoogst waarschijnlijk met een klein beetje gemak m'n jaar halen. Ik was al een beetje actief op het oude "nederlandse" forum op aiw.net en was clanleader van de officiГ«le iSnipe clan (samen met iNuke, Tronds (is atm heel erg bezig met SP wapens porten deze gozer dus.))

Ik ben op dit moment bezig met een officiГ«le iSnipe versie voor CoD4, maar door mijn C#/C++ kennis gaat dat niet zo snel.

Ik weet niet wat ik na school ga doen, ik ben nog aan het twijfelen tussen vlieger bij de luchtmacht of game developer. Maar dat zien we allemaal wel als ik m'n VWO heb gehaald.

Qua muziek ben ik een metal/hard rock/melodic death metal fan, ik luister veel bands en speel zelf ook gitaar. Bijna een bandje bij elkaar ge"scavenged" en we hebben alleen nog een bassist nodig =).

Nou dit is volgens mij alles wat er te weten valt ;P, zijn er nog meer vragen vraag ze gerust!

Опубликовано:

Ik ben hubert,

Ik ben 16 en begin a.s jaar pas aan mn 4e jaar VWO.(met het niveau in het dutch forum zit het blijkbaar wel goed :D)

Op steam heb ik mw2 gekocht, maar downloade aiw omdat "het kon". Pas later begon ik te beseffen hoe leuk ik de servers vond met de isnipe en trickshot mods. Ik hoop dat ook iw5m deze kant op gaat.

Met een beetje DnB of dubstep kun je me altijd blij maken, maar ook "chille" rap, zoals in montages is prima.

Zelf ben ik ook een editor en gfx doe ik er de leukigheid en handigheid bij. Als je geГЇnteresseerd bent in mn werk kun je altijd ff naar http://Www.youtube.com/xxkerbzz gaan.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat ik nog meer zou moeten vertellen...

Dan maar hopen dat ik meer daden dam woorden heb :)

Met vriendelijke groet,

Kerbz/hubert.

Опубликовано:

Omdat iedereen het doet, mijn naam is Haiko, ik woon in Leiderdorp, Zuid-Holland.

Ik ben een hele erge Apple fan en ga de iPhone 5 gelijk kopen wanneer die uit is. Jailbreaken is natuurlijk must-have wanneer je een Apple apparaat koopt en zeker voor mij want ik haal er echt het meeste uit.

Ik luister Rock, Metal, Dubstep, Skrillex, Knife Party en nog meer dingen zoals dat.

Ik ben een CoD editor maar upload heel weinig omdat ik het eigenlijk zinloos vind om te werken aan edits waar je 4 weken aan een video van 5 minuten werkt. Als je een meesterwerk wilt, duurt het echt zo lang, ook voor de proffs. :P

Nou dit was het dan denk ik.

Опубликовано:

Ik ben Yuki Nagato op t forum en heb geen behoefte dr aan om mijn naam op het internet te zetten, verder ben ik gewoon de gemiddelde 15 jarige uit Rotterdam. Mijn hobby's, tja, ook niet veel, anime gerelateerde dingen en computer gerelateerde dingen, gamen durf ik niet echt een hobby te noemen aan gezien dat meer tijdverdrijf is. Politiek interesseert me ook nog tot een bepaalde level. Kwa muziek is het meestal hardstyle, hardcore en dat soort zooi en dan soms nog wat metal. Verder verafschuw ik dat gedrocht genaamd de EU en ''sociale'' media.

Dat was het zo'n beetje.

Опубликовано:

Laat ik het simpel houden.

PureSense hier. 16 jaar, en ik kom uit de provincie Utrecht. Hobby's, hm, gamen, hoewel dat de laatste tijd een stuk minder is geworden. Ik probeer het nieuws te volgen, zodat ik iets weet over alle 'grote' onderwerpen uit de wereld op dat moment. Ik houd van muziek, je zult mij nooit vinden zonder enige vorm van muziek. Qua muziekgenre, tja, dat kan van alles zijn. Waar ik zin in heb, daar luister ik naar. (Soms zelfs wat 'klassieke' muziek.) Facebook, Twitter, en dat soort dingen, daar heb ik een hekel aan. Zat hier al op de forums sinds de aIW tijd.

Dit ben ik wel ongeveer.

Опубликовано:

Haha, dit gaat nog eens een hobby worden. Jezelf voorstellen op forums :P.

Nou ik ben BlackGuard26 of Daan, ik woon in Brielle (ongeveer 800m van FlaCCidCookie). Ik ben 16 jaar en ga na een omweg nu naar het vierde jaar van het Havo. Zoals de meeste hier heb ik in mijn vrije tijd ge'game'd, maar dat is tegenwoordig niet meer zo erg. Beetje t nieuws en de politiek volgen is wel mijn ding. Daarnaast valt het me op dat ik FlaCCidCookie nog nooit in de kroeg ben tegengekomen ook al hebben we hier de hoogste kroegen dichtheid van Nederland. :P Hah en inderdaad harde metal gaat er wel in ;P

Опубликовано:
Haha, dit gaat nog eens een hobby worden. Jezelf voorstellen op forums :P.

Nou ik ben BlackGuard26 of Daan, ik woon in Brielle (ongeveer 800m van FlaCCidCookie). Ik ben 16 jaar en ga na een omweg nu naar het vierde jaar van het Havo. Zoals de meeste hier heb ik in mijn vrije tijd ge'game'd, maar dat is tegenwoordig niet meer zo erg. Beetje t nieuws en de politiek volgen is wel mijn ding. Daarnaast valt het me op dat ik FlaCCidCookie nog nooit in de kroeg ben tegengekomen ook al hebben we hier de hoogste kroegen dichtheid van Nederland. :P Hah en inderdaad harde metal gaat er wel in ;P

Hehe, ben tegenwoordig meer van de thuis-chillings met vrienden. Maar we kunnen wel een keer naar de kroeg gaan, zal alleen nog een tijdje duren, net terug van een operatie.

Опубликовано:

Als jullie het doen, dan zal ik ook eens mezelf voorstellen.

Ik ben Zer0w, ik ben een oude aIW Moderator, eigenlijk de allereerste dit komt doordat NTA mij herkende van gtaforums.

Ik studeer ICT na deze vakantie kan ik beginnen met het 2e leerjaar.

Favoriete hobby's zijn Photoshop, Voetballen en natuurlijk uitgaan

Опубликовано:

tjonge daar gaan we weer

ik ben michael, 15 jaar en kom uit dordrecht.

ik ben oud aiw-postwhore, en ben nu aan het afkicken :P

ik hou natuurlijk van shooters maar een potje amnesia kan er ook wel in.

ik ga net als blackguard ook righting havo 4.

ik doe alles heel irritant opsommen.

ik hou van lol en heb adhd :P

later

Опубликовано:

Ik zal mezelf ook eens voorstellen.

Mijn naam is TheFlyingDutchman, ik kom uit Asten.

Sommigen zullen mijn nog wel herinneren van mijn gmod/regmod/act taken op het alterIWnet forum.

Ik ben dit jaar afgestudeerd en ga over een week beginnen met de opleiding Technische Bedrijfskunde aan de TU/e.

Echt gamen doe ik al even niet meer, dat kon ik tijdens de alterIWnet periode niet meer goed combineren met de rest van de taken en school en dat heb ik nog niet echt opgepakt, maar dat zal wel weer "beter" worden als de school weer begint.

Verder valt er niet zo veel (interessants) te vertellen.

Опубликовано:

~ Erhmm Ik ben dus Tom | 16 jaar | Spijkenisse | In-game names zijn; Spartan/Improve/GekkeGeit/Phantom | Kan ik mezelf professional gamer noemen wanneer je 5 jaar ervaring hebt. | Games; CoD4, MW2, GTA SA, GTA4, Blops, MW3|

Wat ik verder met mn leven probeer doe; - Proberen pro te worden in Logic Pro

- Opleiding 'Aviation Officer' aan het STC.

- Als k snel genoeg ben iemand zn problemen oplossen op 't forum.

~ Tom.

Опубликовано:

Vector Slash hier.

Ik ben 16 jaar en woon in Rotterdam. Morgen begint mijn school eindelijk weer en ik doe HAVO, ik kom van Gymnasium. Ik ga de creatieve richting op.

Ik verspil mijn tijd achter youtube, maar soms ben ik aan het werk voor het gesoortvan reskinde pakket van wapens voor mw2 en zo(Custom Camo Gun Placement Package From Hell, te vinden op pagina 7 in het IW4M/Mods board).

Ben toevallig een brony, maar ik val niemand ermee lastig. Het is gewoon een bijeffect van een overdosis internet, dat gebeurt gewoon.

Verder teken ik ook graag. Ben pas geleden gestopt met het maken van kartonnen wapens. Replica's. Ja.

Ik luister weinig tot geen muziek, maar als ik luister is het achtergrondmuziek van games, films of andere dingen. Het heeft een beetje dat moderne orchestral geluid met iets minder reeverb-ik hou maar op.

Het verbaast me hoeveel nederlanders er hier zijn.

Heb zo weinig nederlands gelezen en zoveel engels dat mijn grammatica bar slecht is. Nou ja, tijdens het typen van deze post heb wel soms moeten andenken,, en dat hoort niet.

Опубликовано:

Hallo people ,

Ik heet Talha , Ben 16 jaar oud en woon in Den Haag :D . Ik doe al 5 jaar lang MMA en heb ook vele wedstrijden gevochten . Ik ben dit jaar blijven zitten in de 4de jaar van HAVO :cry: en ik wil later bij de luchtmacht of iets met ICT/gamedesign studeren . Ik hou van Metal ( Death,Trash, Groove etc.)/ Hardstyle . Ik ga proberen dit jaar meer actief te zijn op dit soort forums , dus hopelijk horen jullie nog veel van mij..

CYA GUYS,

Опубликовано:
Ik ben Zer0w, ik ben een oude aIW Moderator, eigenlijk de allereerste dit komt doordat NTA mij herkende van gtaforums.

nah, je aanwezigheid op gtanet wegens m'n EFLC-crack had er ook wel wat mee te doen :P

Godver zeg NTA, Eerst dacht ik dat je Pools was, toen Duits en nu Nederlands O.o

Опубликовано:

nah, je aanwezigheid op gtanet wegens m'n EFLC-crack had er ook wel wat mee te doen :P

Godver zeg NTA, Eerst dacht ik dat je Pools was, toen Duits en nu Nederlands O.o

hij is geboren in nederland en woont in duitsland denk ik, (bas timmer klinkt echt nederlands)

Опубликовано:
FaceHunter":x1pq6oe3]

hij is geboren in nederland en woont in duitsland denk ik, (bas timmer klinkt echt nederlands)

Dat klopt, tenzij iedereen mij altijd leugens heeft verteld.

Waar hij dan weer Pools vandaan haalt is me een raadsel..

Опубликовано:
":1gi3g9kk]
FaceHunter":1gi3g9kk]

>pools

>bas timmer

._.

Опубликовано:
":ltcz5zc5]
FaceHunter":ltcz5zc5]

>pools

>bas timmer

._.

LOL.

Опубликовано:
":2vbxx3fs]
FaceHunter":2vbxx3fs]

>pools

>bas timmer

._.

LOL.

Derp.