- Ответы 53
- Просмотры 2,3k
- Created
- Последний ответ
Top Posters In This Topic
-
PureSense 8 posts
-
Argus 7 posts
-
-BC-FaceHunter 4 posts
-
MrModZix 3 posts
Featured Replies
Сейчас на странице 0
- Нет пользователей, просматривающих эту страницу
Omdat we het toch met elkaar moeten doen, dacht ik laten we elkaar wat beter leren kennen, zodat wij Nederlanders daadwerkelijk een community kunnen opbouwen.
Ik zal beginnen. Mijn naam is Vitality. In het dagelijks leven ben ik vrijwillig Brandweerman en coГ¶rdineer enkele neventaken bij de gemeentelijke Brandweer. Ik heb Integrale Veiligheidskunde gestuurd in Utrecht, niet tot het eind, maar dit heeft me wel wat extra's opgeleverd zoals een diploma in Crisisbeheersing en Rampenbestrijding. In een krappe maand start ik met System & Network Engineering op de Hoge School van Amsterdam. Ik ben nu systeembeheerder (Wat ik nog best knap vind zonder relevante opleidingen) en ben in het weekend barman.
Zoals sommige van jullie weten ben ik Team Manager/CoГ¶rdinator geweest van AlterIWNet voor een vrij lange periode. Ben begonnen bij het toen der tijd Anti Cheat Team. Opgewerkt van Gmod, naar "leidinggevende" gmod, en vanaf daar als brug tussen Admin en mod gefunctioneerd, wat ik naar eigen zeggen toch vrij goed heb afgebracht. De publieke mening kan hier nogal over verschilen
Vragen mag altijd!