Dutch
Nederlands
86 тем в этом разделе
-
Ik wil mijn naam veranderen (van wolfslayer) naar: ezki | wolfslayer hoe moet dit?
-
- 2 ответа
- 146 просмотров
-
-
hey , alvast bedankt om dit te lezen ! ik zou graag een isnipe server met b3 maken op 4d1 , als je me kunt en wilt helpen voeg me dan toe op skype ! vlbrian1996 op men foto staat b2k ( born to kill ) alvas bedankt groeten brian
-
- 1 ответ
- 109 просмотров
-
-
-
hee mensen, natuurlijk spelen de mensen die hier op dit forum zitten best vaak games, en ik vond het wel een leuk idee om wat pc specs uit te wisselen. mijn specs: moederbord: asus F1A75-m LE processor: AMD A8-3870k apu ram geheugen: 8 gb ddr3 (2 stikjes van 4 gb) videokaart: Asus Radeon HD 6670 (in dual graphics met de HD 6650d van de apu) harde schijf: Seagate ST1000DM003 1TB 7200 rotatiesnelheid voeding: sharkoon wpm500 (500 watt) verder nog een dvd drive ik heb deze pc zelf gemaakt, voor een bestwel betaalbaar prijsje van rond de 600-650 euro
-
- 13 ответов
- 291 просмотр
- 1 follower
-
-
http://www.nu.nl/binnenland/3015293/kon ... troon.html Meningen?
-
Kan iemand me helpen als ik mijn iw4m opstart heb ik geen menu muziek. Weet er iemand hoe ik weer het menu muziek terug kan krijgen? Invisible Man
-
- 2 ответа
- 106 просмотров
-
-
In deze draad posten we grappen, afbeeldingen of wat dan ook die alleen wij begrijpen.
-
- 12 ответов
- 529 просмотров
-
-
Wat doen jullie graag in je vrije tijd? Buiten het feit dat ik ervan uitga dat jullie allemaal wel eens een game spelen. Bijvoorbeeld IW4M en IW5M. Ik zelf ga graag in de zomer graag het water op of praat wat op IRC. Daarnaast is een biertje pakken met vrienden ook altijd wel gezellig.
-
- 6 ответов
- 150 просмотров
-
-
Heeey nederlanders op 4d1, Ik speel al fve, en zit nu bij EL!T clan. Wij hebben een SnD promod server die 'EL!Te hardcore Pro' heet. Dus voor alle mensen die wel van SnD houden, kom een keer bij onze server langs! mrboboy
-
- 3 ответа
- 131 просмотр
-
-
ik heb een filmpje gemaakt terwijl ik iemand spectate die vol door muren schiet waar kan ik een ban apeal aanvragen?
-
- 8 ответов
- 195 просмотров
-
-
Ondanks dat ik natuurlijk wel kan begrijpen dat jullie waarschijnlijk nog helemaal niet bezig zijn met de politiek, vraag ik mij af wat jullie van het volgende artikel vinden. Meerderheid voor vuurwerkverbod In dit artikel wordt onder meer beweerd dat 6 op de 10 Nederlanders (60%) voor een vuurwerkverbod voor particulieren is. Mijn vraag is wat jullie hier van vinden, en dan niet gewoon nonchalant zeggen: "Ja niks." Maar probeer je mening te onderbouwen. Mijn mening luidt as volgt:
-
- 22 ответа
- 516 просмотров
-
-
Hey, kan iemand mij misschien zeggen wat die muziek van IW4M is ?
-
- 8 ответов
- 238 просмотров
-
-
-
y0 allemaal onze clan Guessв„ў is nu officieel aan het recruiten dus zou je willen joinen , respond dan naar dit bericht. Wij zijn een Steam en No-Steam players. We zijn nu met youtube rond de 0.6k. De hele clan hoopt dat we hierdoor meer 4d1 clan members krijgen. thanx respond snel !!!
-
- 4 ответа
- 250 просмотров
-
-
Wil iemand Minecraft met me spelen? (geen server; survival singleplayer op Hamachi)
-
- 14 ответов
- 528 просмотров
-
-
Ik ben alles kwijt, ik logde in en uit (MW2) omdat ik kerstcadeaus moet halen, toen kwam ik terug, logde in, en ik was alles kwijt...
-
- 8 ответов
- 276 просмотров
-
-
http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/1 ... rlijk.html Discussieer.
-
- 6 ответов
- 265 просмотров
-
-
http://woordvanhetjaar.vandale.nl/ Waar zou jij op stemmen? (1 woord uit de top-10, en 1 woord per categorie.) Mijn rijtje: - Grexit - Angrybirden (lekker simpel) - Wrijftelefoon (ook wel wrijfapparaatjes genoemd) - Dopingdomino - Begrotingsravijn - Weglooppoliticus
-
- 16 ответов
- 667 просмотров
-
-
Telkens als ik wil inloggen bij mw2 met me fourdeltaone gegevens kan ik niet inloggen omdat er steeds staat: Specific incorrect username please contact the board administrator
-
- 10 ответов
- 435 просмотров
-
-
Hallo daar ik mis de Mw2 zone folde heeft toevallig iemand hem dat ik hem kan downloaden en in de game kan pleuren of heeft iemand toevallig de game helemaal dat ik hem kan downloaden via torrents of NZB. PLease iemand help me ik ben IW4loos. Alvast bedankt....
-
- 2 ответа
- 191 просмотр
-
-
Beste medeforumleden. Vandaag download ik het spel doe alles wat gevraagd word want ben al ervaren met AlterIW. Nu krijg ik een error als ik de LaunchIW5M en DBNetwork.Indigo DLL file wil kopieren. Error ' Kan LaunchIW5M niet kopieren. Bestanden op deze cd-rom hebben het kenmerk alleen-lezen. U kunt geen bestanden naar deze CD-rom kopieren of verplaatsen. ' Moet ik dan alles extracten. Want normaal gezien kan je alles ook doen met DAEMON tools... Mvg
-
- 11 ответов
- 447 просмотров
-
-
Elke keer als ik wil spelen kom ik in een game en binnen 2 min. stopt de game en word ik eruit gezet en krijg ik server timed out. weet iemand wat ik daar aan kan doen. word er facking parra van.
-
- 8 ответов
- 476 просмотров
-
-
goeieavond, ik kan me niet meer connecteren met de server (IW4M) en krijg dezelfde fout (zie onderwerp). ik heb al de firewall en antivirus uitgezet maar krijg het niet aan de gang. router heb ik ook opnieuw ingesteld. weet iemand hier een oplossing voor????? Gieter86
-
- 5 ответов
- 397 просмотров
-
-
Hallo, Ik krijg tijdens het opstarten de error dat steam niet draait! kan iemand mij helpen? Alvast bedankt
-
- 4 ответа
- 439 просмотров
-
-
Ik heb een probleempje als ik fourdeltaone opstart dan loopt die vast en het helpt niet als ik mijn pc opnieuw opstart en het helpt ook niet als ik het opnieuw installeer. wat moet ik doen?
-
- 6 ответов
- 462 просмотра
-